Nešto duža smeđa kosa i kačket su obavezan deo njegovog stajlinga. U zavisnosti od prilike, tu su i šarene košulje ili majice sa porukom. Prepoznaćete ga i po tome što je na nastupima okružen gomilom tehnike – plejerima, miksetama, kompjuterima, sintisajzerima, semplerima… Tako se može na početku opisati Reinier Zonneveld.
Ovaj klasično obrazovani muzičar držao je ruke na klaviru još kao trogodišnjak. Moćnim i energičnim live-ovima poslednjih godina osvaja bine vodećih svetskih festivala i klupske scene na svim kontinentima, a njegovi nastupi po pravilu se rasprodaju za svega nekoliko minuta, pa će zaista biti privilegija videti uživo njegov live koji 11. novembra donosi u Glavni hangar Luke Beograd, na No Sleep Festival.
Prošlogodišnjim setom na Amsterdam Dance Eventu popunio je prostor kapaciteta 13.000 posetilaca. Tako je oborio rekord najvećeg solo nastupa u zatvorenom prostoru kada je u pitanju techno. Ove godine se na isto mesto vratio još jači i u prvoklasnom društvu.
Zatvorio je gigantsku žurku u impresivnom amsterdamskom Ziggo Dome-u, na kojoj je bio specijalni gost ni manje ni više nego Carla Coxa. I ovaj šou je, očekivano, rasprodat.
Dok je studirao finansije otišao je na prvi rejv, a onda sav novac trošio na muzičku opremu i od svoje studentske spavaone napravio mali studio. Počinje da objavljuje za Stil vor Talent 2015. godine. Onda i za Carla Coxa, Hawtina i pravi dva zvanična remiksa za najpopularnijeg vegana na planeti. Sada ima svoju etiketu Filth on Acid, koja se tokom pet godina pokazala kao siguran izvor kvalitetnog novog techna. U petak je na svom lejblu objavio novo EP izdanje „Oldskool“, sa dve trake („Oldskool“ i „Daemonia“), u čijoj su osnovi snažni, sirovi udarci bubnja sa osetnim uticajem acid techna i Zonneveldovih prepoznatljivih sintizajzera.
Trajektorija ovog Holanđanina je takva da su njegovi live-ovi neizbežni ako danas slušate techno. YouTube algoritam ponudiće vam nastup za Cercle, Boiler Room snimljen u Berlinu, ili njegove originalne trake poput one sa hipnotišućom porukom „Move Your Body To The Beat“. Sa „Things We Might Have Said“ je razneo Beatport i dobio novac od sinkovanja pesme u holivudskim produkcijama. Početkom godine je objavljena i pesma sa Arminom Van Buurenom „We Can Dance Again“. U pitanju je spoj dva vrhunska imena različitih krajeva spektra holandske elektronske muzičke scene – spoj techna i trance-a.
Nakon što je Zonneveld postao rezident legendarnih festivala Awakenings i Time Warp, pokrenuo je i sopstveni Live NOW. Na njemu se u avgustu ove godine predstavio maratonskim nastupom u trajanju od 11 sati. Dizanje granica mogućeg na nove visine je ono što Reinier Zonneveld najbolje radi.