Za svoj drugi tom letnjiih džemova za album „Funk Wav Bounces Vol. 2“, muzičar Kelvin Haris poslužio se spektrom žanrova. Pozajmio je disko, elektro-soul, bugi i R&B iz 1980-ih godina.
U periodu od pet godina između „Funk Wav Bounces Vol. 1“ i njegovog nastavaka, Haris, nekada vegan, počeo je da jede jetru i koštanu srž.
– Izgubio sam „baterije“ na nekoliko godina. Sve se vratilo čim sam dobio te kosti i dobio te neverovatne masti u svom telu. Ovo je proizvod toga – rekao je u nedavnom intervjuu.
Od 2017. godine, Haris je imao 10 najboljih hitova u Velikoj Britaniji sa Rag’n’Bone Man-om i Tomom Grenanom, a remiksovao je SZA i Helsi. Dobio je i rezidenciji u Vegasu koja navodno vredi oko 1,3 miliona dolara po noći.
Godine 2020. započeo je prateći projekat pod pseudonimom Love Regenerator. To obuhvata rejv-tehno do ovogodišnjeg singla „Lonely“, neodoljivog omaža klavirske kuće iz 90-ih, predvođenog prekrasnim vokalom Sanande Maitreje. To je možda najbolja pesma na „Funk Wav Bounces Vol. 2“.
Retrospektivni fank zvuk koji Haris kopa na „Vol. 2“ je nedavno na svim top listama, sa svežim pogledima Bijonse i Stiva Lejsija, kao i sa oživljavanjem verne ere Silk Sonika i Lajzo. Nažalost, nikakva količina goveđeg iznutrica ne može dovesti Harisa do nivoa njegovih vršnjaka. Kada pozajmljuje disko, elektro-soul, boogie i R&B iz 80-ih, muzika je tako tanka i nenametljiva da ima snagu „vape“ dima Koačele.
Početkom 2010-ih, Harisove produkcije poput „We Found Love“ i „Bounce“ su ulepšale zvuk radio popa. Evo, on to otupljuje. Sintisajzeri klize bez trenja, žive boje postaju hrana za plejliste pastelnih tonova, piše Pitchfork.
Glavni singl „Potion“, najslabiji od singlova Dua Lipe, ne zadovoljava nju i Young Thug-a u ritmu koji se oseća kao unapred podešena klavijatura za „yaht“ rok. Farelova zamorna oda prijateljstvu na „Day One“ ima složenost plutajućeg bazena jednoroga.
„Lean on Me“, koju predvodi Sve Li, puca na omamljenost pesme „Sunflower“, ali dolazi do blagogo popa. „Uptown Funk“ bit u pesmi „Stay With Me“ bi se osećao kao datira pre pola decenije i uprkos najboljim naporima Farela i Džastina Timberlejka, pesmu je skoro spasio zavodljiva notu Helsi.
Harisove najbolje pesme bile su dela visokonaponske smelosti. Imaju drske EDM donkove koji su zahtevali da se prepustite bezbrižnoj radosti, ali su takođe mogle biti neobično emotivne. Umesto vizije njegove prethodne muzike, „Funk Wav Bounces Vol. 2“ jednostavno pokazuje kompetenciju. Haris može reći da ovaj album pokreće te baterije koje je spominjao na početku.